Jakie korzyści otrzymujesz dzięki elektronicznemu złożeniu zeznania:
- zwrot nadpłaty w terminie 45 dni (przy papierowej formie rozliczenia – 3 miesiące)
- brak konieczności wizyty w urzędzie skarbowym
- ułatwienie załatwienia sprawy – wypełnione zeznanie jest dostępne na portalu, wystarczy zaakceptować (można modyfikować dane dot. przychodów, kosztów, ulg i odliczeń, przekazania 1,5% podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego) i wysłać;
- brak kosztów – unikanie przesyłek pocztowych
- dostęp do złożonych zeznań podatkowych za kolejne lata
Więcej Informacji w zakresie rozliczenia zeznania podatkowego uzyskasz od pracowników Urzędu Skarbowego w Górze pod nr telefonu 65 544-47-32, 65 544-18-72 lub logując się
www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/
Jeśli nie masz profilu zaufanego – umów wizytę w Urzędzie Skarbowym:
www.podatki.gov.pl/e-wizyta-w-urzedzie-skarbowym/
Założenie profilu zaufanego jest jednorazową czynnością urzędową. Raz wykonana, służyć będzie przez lata do załatwienia różnych spraw urzędowych.
Źródło: US w Górze
Foto: gov.pl