Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe I stopnia (licencjat),
- obywatelstwo polskie,
- umiejętność obsługi komputera,
- posiadanie pełnych praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego.
Obowiązki na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji mieszkań, lokali wraz z przygotowaniem umów najmu i dzierżawy,
- zabezpieczenie utrzymania w należytym stanie budynków, ich otoczenia oraz pomieszczeń do wspólnego użytku mieszkańców,
- opracowanie planów remontów bieżących i konserwacji administrowanych budynków i urządzeń przydomowych takich jak ogrodzenia, pomieszczenia gospodarcze itp.,
- prowadzenie bieżącej kontroli wykonania zgłoszonych prac remontowych i zużytych materiałów,
- dokonywanie okresowych przeglądów budynków i lokali oraz egzekwowanie napraw obciążających najemców,
- systematyczna kontrola pracy wykonawców konserwujących, usuwających awarie lub remontujących podległe administratorowi obiekty,
- posiadanie pełnego rozeznania o stanie zasiedlanych lokali, ich wyposażeniu oraz o osobach uprawnionych do zamieszkania.
Czasookres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony na okres pół roku, po tym okresie na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Termin rozpoczęcia pracy: ok. 1 marca 2020 r.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (curriculum vitae) obejmujący informacje o zamieszkaniu, w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, adresie do korespondencji, telefonach kontaktowych, przebiegu kształcenia, przebiegu pracy zawodowej, ukończonych stażach, kursach, szkoleniach związanych z pracą zawodową, posiadanych uprawnieniach i kwalifikacjach, dodatkowych zajęciach zawodowych i pozazawodowych, znajomości języków obcych oraz zainteresowaniach,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
5) oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji,
7) oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty na w/w stanowisko można składać do dnia 21 lutego 2020 r. w punkcie informacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Górze. Dokumenty mogą być również przesłane w powyższym terminie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Górze, 56 – 200 Góra, ul. Adama Mickiewicza 1.
Dodatkowych informacji udziela Wydział Organizacyjny w Urzędzie Miasta i Gminy
w Górze, ul. Adama Mickiewicza 1, pokój 8, tel. 65 544 36 33, e-mail: kwiring@gora.com.pl.
Z osobami chętnymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której terminie i miejscu zostaną powiadomieni kandydaci pisemnie lub telefonicznie.
(Źródło: Urząd Miasta i Gminy Góra)